UMEÅ!!!!

Nu är jag i Umeå hos min fina fina fina kompis Matilda. Vi har inte setts sen min födelsedag den 1 september - vilket var ett tag sen. Resor som den här är viktiga, Umeå ligger långt från Stockholm men inga avstånd  är för långa för en stor vänskap. Det är viktigt att visa dem man tycker om att de betyder mycket för en.

Det är därför jag är så förtjust i Plans faddersystem. Alla har inte stora nätverk av vänner och familj och då är en utomstående fadder ett ypperligt komplement. Det är fantastiskt att vi i Sverige kan stötta någon i en annan världsdel på det sättet.
.
Dessutom har Matilda hjälpt mig att värva röster, och DET är en bra sak! Vill du också rösta? Skicka ett SMS med texten " Lucia Maria " till 72970. Då hjälper du inte bara mig på vägen till kröningen, du stöder också Världens Barn och Plan. Smset kostar 20kr.

Kommentarer
Postat av: Sophie Brömster

Härligt Maria! Jag håller verkligen med dig om att det är fint att veta att det fint att kunna finnas för någon långt borta.

2011-10-30 @ 21:42:15
URL: http://sophie-bromster.blogspot.com
Postat av: Maria Hartman

Njut av Luciatiden och ha så roligt ni kan! Tänkte komma och titta på er på Skansen!

Kramar Maria, kandidat 2010

2011-10-31 @ 11:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0