Veckorna som gått - Veckan som kommer

Det är nu exakt tio dagar till det avgörs vem av oss som lyckats samla in mest pengar till Världens Barn och alltså blir årets lucia. Det är inte klokt hur fort tiden har gått.
Jag planerar för fullt olika sätt att maximera de närmaste dagarna och har ni i alla fall söndagen avklarad. Då ska jag sjunga på invigningen av det nya församlingshuset i den här otroligt söta kyrkan.
Den ligger i Danderyds Kommun och vill ni komma förbi så är adressen Angantyrvägen, 182 36 Danderyd. Det går bussar!
Man kan även se mig på Coop Extra i Enebyberg på torsdag den 24/11. Där kommer jag att sjunga mellan kl 17 -20. Då får ni alla chanser i världen att fråga om insamlingen, hämta broschyrer från Världens Barn, äta pepparkakor, bidra till insamlingen, kanske köpa julklappar och så sist men inte minst en liten stunds avkoppling i vardagsbruset!
Vill du stödja Plan Sverige och Världens Barn och samtidigt rösta fram Maria till Sveriges Lucia SMS:a Lucia (mellanslag) Maria till 72970

Kommentarer
Postat av: Sophie Brömster

Vad fint det kommer att bli! Jag hoppas att jag får möjlighet att komma och lyssna.

2011-11-23 @ 17:53:36
URL: http://www.sophie-bromster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0