Sista fredagen

Nu är det exakt en vecka kvar av kampanjarbete!!
Här är resterande bilder från gårdagen på Coop.
Avslutade precis ett samtal med en journalist! Det är körigt att vara luciakandidat!!! Dagen har varit lång . Gick upp 05.30 för att äta frukost och åkte till jobbet 06.30 det var sista dagen med den här klassen så jag kände mig lite sentimental. De är så fina hela bunten och jag kommer sakna dem.
Men vi åt perpparkakor som jag hade med mig och kramades och jag fick många värmande ord på vägen! Nu ska jag ta en power nap för att kl17.00 möta upp luciatjejerna för repetition. Det blir kul.
Stöd Plan Sverige och deras arbete mot barnarbete i Egypten genom att rösta fram Maria till Sveriges Lucia. SMS:a Lucia(mellanslag)maria till 72970

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0