På återseende Umeå

Jag sitter på flygplatsen och väntar på flyget tillbaka till Stockholm. Det har varit helt underbara dagar här uppe i skogen. Och jag har konstaterat hur bra det är att ha vänner som man bara kan hänga med. Där umgänget är så kravlöst att det känns helt fantastiskt att bara kunna ligga på varsin soffa och lyssna på musik, ingen snack ingen action. Att bara få vara precis som man är där och då.
Sen har jag lärt känna nya människor och det är alltid kul. Nya kontakter, bredare kontaktnät och fler som stöttar mitt luciaprojekt och Plan Sverige!
.
Eftersom min värdinna ägnar sig åt heltidsstudier har jag fått många timmar i biblioteket att ägna åt planeringsarbete. Och jag blev mycket glad när jag fick svar från min tidigare arbetsplats, NK Saluhall att de skulle skicka min luciainformation till hela butikens maillista! Det är precis sånt engagemang som behövs och följer helt mitt motto om att "ingen kan göra allt men alla kan göra något".
.
När jag kommer tillbaka till Stockholm ska jag leta efter nya låtar till en eventuell konsertrepertoar, fundera på vad jag ska äta till lunch och prata med min roomie som med hög sannolikhet blivit smittad av min förkylning... Det är mycket nu! :)
.
Vill du rösta på Maria till Sveriges Lucia 2011 SMSa Lucia Maria till 72970 så stödjer du också Plan Sverige. SMSet kostar 20kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0