Ute på äventyr!

Och ute var vi, bokstavligt talat. Efter repetitionen på Kulturama blev vi upphämtade och förda till Gokart Stockholm!!!
Vi bytte om och såg snart ut som riktiga mack-ägare!
Vissa dräkter var lite för stora...
Det kommer fler bilder, när jag fått de andras! Efter det åkte vi iväg i bilen, två där fram, tre där bak och två i bakluckan(Jag och Lina)
Sen åkte vi iväg till Destination Okänd. Och det visade sig vara ett naturreservat i Nacka! :) DÄr möttes vi upp av Stefan och Cathrine som hade dukat upp fika och grillat korv åt oss. Sen satt vi invirade i filtar och drack var choklad med sprutgrädde! Mysigt!!!
Nu ska jag ha myskväll med min favoritsyster och imorrn är det konsert! Sen har jag en idé om hur vi alla tillsammans kan maximera pengarna till Plan Sverige och Världens Barn. Men den avslöjar jag senare!
Vill du rösta fram Maria till Sveriges Lucia och samtidigt stödja Plan Sverige och Världens Barn. SMS:a Lucia(mellanslag) Maria till 72970

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0