Torsdag

Det är mörkt ute och jag är påväg till jobbet. Nu känns det äntligen som att jag har landat här hemma. Tankarna är nästan på plats och jag är så gott som i fas med mig själv.
Idag ska jag också lämna tillbaka lite böcker på Musikbiblioteket, sätta upp affischer och ... ringa! Quelle surprice! (- inte... det känns inte som om jag gör något annat än sitter i telefon. Men men) 
Här hittade jag en länk till Vårt kungsholmen där jag fick vara med.
http://pdf.direktpress.se/flashpublisher/magazine/7005
Jag har i veckan också setts i Mitt i Danderyd och Mitt i Kungsholmen. De tipsade båda om bloggen men missade tyvärr att skriva ut HUR man röstar, så ni som vill hjälpa mig och Plan Sverige här får ni informationen.
Vill du stödja Plan Sverige och samtidigt rösta fram Maria till årets Lucia SMS:a Lucia [mellanslag] Maria till 72970



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0