Tack!

Så kommer det, veckans Tack! till några utvalda personer som sagt eller gjort något utöver det vanliga. Stöttande, hjälpsamma, idérika, pushande, omtänksamma personer som behöver belysas lite extra.
Först ut, med motiveringen "för ditt aldrig sinande stöd och hjälpsamhet när det kommer till att sprida mitt budskap vidare ut i etern" Sophie
Jag går vidare med motiveringen "för en aldrig sinande ström av värme och om det finns något som heter vänskaplig kärlek så är det helt rätt uttryck. Ett "Tack" känns inte tillräckligt"
Marcus och Matilda
Och så här ksulle jag kunna fortsätta, med en motivering per person. Ni är många där ute, och jag gör det här tillsammans med er. Här är några visdomsord att fundera på när ni åker till jobb eller skola om någon/några timmar. "Ingen kan göra allt men alla kan göra något"
.
Vill du stödja Plan Sverige och Världens Barn och samtidigt rösta fram Maria till årets Lucia SMS:a Lucia (mellanslag) Maria till 72970

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0