Tack!

Veckans Tack! kommer man ju inte långt med när det bara är en vecka kvar av kampanjande. En vecka som nu blivit tre dagar. Så jag skriver ett Tack!-inlägg nu också, så här på onsdagkvällen.
Med motiveringen "för dina tips, idéer, all pepping och all värvning av röster. Helt enkelt för din hjälp och din entusiasm" vill jag tacka
Suzy
.
Och med motiveringen "för det OTROLIGT fina mailet du skickat vidare om min luciakampanj och alla svar på mina frågor om Plan Sverige" ett stort tack till Erica
.
Och slutligen, den här gången, "Tack! Martin för att du hjälper mig med allt vad teknik heter på så kort varsel. Det är underlättar något oerhört! "
.
Ni vet att ni är fler där ute som gör ett jättejobb för min skull och jag är så otroligt tacksam!
.
Stöd Världens Barn och Plan Sverige och rösta fram Maria till Sveriges Lucia. SMS:a lucia(mellanslag)maria till 72970

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0