Saved by the bell

Jag laddade mitt mobilbatteri igår, och tänkte innan jag la mig i sängen att "och så ska jag komma ihåg att sätta på alarmet till imorgon bitti". Kom jag ihåg det? Nej. Jag har så mycket i huvudet nu att jag skulle kunna fylla en lång lista med uttryck som "Du vet att du är trött när... "

Men av någon underbar anledning vaknar jag kvart i tre och kommer på att alarmet inte är på, så jag fixar det halvt i sömnen! Tänk vilken tur man kan ha ibland.
Så nu är jag på bussen på väg till jobbet, och en dag full av nya äventyr. Och precis som igår är magen full av fjärilar.
.
Vill du rösta fram Maria till Sveriges Lucia för att på så sätt stötta Plan Sveriges arbete för att avskaffa barnarbete i Egypten. SMS:a Lucia [mellanslag] Maria till 72970. SMS:et kostar 20kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0