Morgondis vid Brommaplan

God morgon kära läsare, supporters, Plan-älskare, välgörare, medmänniskor! Vilka ni än kan tänkas vara hoppas jag ni njuter av nuet. Själv sitter jag i väntan på bussen på Brommaplan i novemberdimma. Det är faktiskt skönt ute, även om det är en aning fuktigt vilket kyler ner luftrören rätt rejält.
.
Igår när jag åkte hem insåg jag hur vackert det var på utsidan av bussen, så jag tror att jag ska gå av den idag, på vägen hem och njuta lite. Man måste ju passa på!
.
Det är otroligt glädjande att så många av er går in och delar med er av länken till min nya facebook-sida ( www.facebook.com/birck.maria ) Ju fler som delar ut den till sina vänner och vänners vänner och familjer mm desto fler får en chans att bidra i årets insamling.
.
Vill du stödja Plan Sverige och deras arbete mot barnarbete i Egypten och samtidigt rösta fram Maria till årets Lucia. SMS:a Lucia[mellanslag]Maria till 72970.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0