Måndag morgon

Idag ska jag fundera ut resten av veckan. Eller det är ju inte en hel vecka, det är några vardagar. Jag tänker klä mig varmt och hoppas på Stockholmarnas givmildhet. Jag ska fylla min bössa till Världens Barn, för det finns fortfarande lite utrymme kvar! Och så ska jag sätta upp några affischer!
.
Ikväll ska jag tillbaka till min gamla gymnasieskola som ikväll har öppet hus. Eftersom min syster är i den åldern då man ska välja gymnasium tänkte jag att jag kan följa med och då slå två flugor i en smäll. Träffa gamla lärare och hjälpa min syster.
.
Stöd Plan Sverige och Världens Barn och rösta fram Maria till Sveriges Lucia. SMS:a lucia (mellanslag)maria till 72970

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0