Lilla "a"

Trött tjej på väg hem från jobbet = jag
Idag har jag pratat om månader och årstider. Och hur var det nu man skriver lilla "p"? Hur lång ska kroken vara på lilla "a"? Och varför måste man färglägga blommorna?
Det finns inget bättre sätt att själv lära sig något än när man försöker lära någon annan något. (Hängde ni med på det där?) Det tar otroligt mycket energi men det är så himla roligt. Och när jag fått vila upp mig en timme kommer jag att vara mitt vanliga energirika jag igen.
Och det bästa av allt med idag, måndagen den 7 november, är att jag har pratat med flera tidningar som vill skriva om luciaprojektet och Plan Sveriges arbete tillsammans med Världens Barn. Vilket betyder att mitt budskap om att alla kan göra något kommer att nå ut till fler. :)
Vill du stödja Plan Sverige och samtidigt rösta fram Maria till Sveriges Lucia 2011 SMS:a Lucia [mellanslag] Maria till 72970. SMS:et kostar 20kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0