Kurs i högklackat...

Idag, oj, oj,oj! Vilken repetition, vilken klang och vilka klackar!!!
.
Idag gick jag upp ganska tidigt, som vanligt på luciarep.dagar. Vi övade och det lät superfint, men jag gav mig själv bakläxa på texterna. Nästa gång är det utantill till 100%som gäller.
.
Efter repetitionen åkte vi iväg med gänget från Utsikt på överraskningar i stan. Först blev det sushilunch, som vi gjorde själva! Jag fick leka hemkunskapsförken för jag var den enda som gjort egen sushi tidigare. Det blev mycket gott! Sen fick vi veta den verkliga överraskningen, anledningen till varför de bett oss ta med högklackade skor!
.
Vi skulle iväg på en kurs i High Heels!!!  :D Iväg till Östermalm och studion som var jättestor och till den trevliga instruktören. Efter att vi blivit utvärderade en och en satte vi på oss klackarna och började gå. Tydligen är jag lite sne och bör svänga mycket mer med höfterna. Jag fick i läxa att träna hemma framför spegeln, så om ni ser mig vicka extra mycket de närmaste dagarna vet ni varför.
.
Den här bilden har jag snott från Aida, för jag glömde kameran hemma på sängen. 
Sju glada luciakandidater som bättrat på både gångstil och själförtroende.
.
Jag har varit ute i mörkret på en jogging/promenadrunda längs vattnet (Norrmälarstrand-Kungholms strand) men är ändå uppe i varv. Och vet ni varför? På golvet ligger resväska, pass och flygbussbiljetter.
.
JAG SKA TILL PARIS!!! Så det blir lite midre aktivitet här fram till onsdag, sen kör jag igen!
.
Vill du stödja Plan och deras arbete mot barnarbete i Egypten? Rösta på Maria till Sveriges Lucia 2011. SMS:a Lucia [mellanslag] Maria till 72970

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0