Kall och grå novemberdag

Det är mörkt ute, som det ska vara en novembermorgon. Jag är på bra humör, men trött... Gårdagskvällen bjöd på många nya kontakter och trevligt sällskap. Och det är aldrig fel.
.
Överallt i tunnelbanan skyltas det nu med julreklam, den finaste jag hittils sett är den utanför Myrornas butik på Fleminggatan. Där skriver de "Årets julklapp 2011 - Omtänksamhet" Mycket tänkvärt.
.
Själv håller jag på att fundera på hur jag ska avsluta den här arbetsveckan, det blir den sista på den här skolan för den här gången och det känns lite sentimentalt, trots att jag inte varit där så jättelänge.
.
I eftermiddag väntar nya äventyr och massor med logistik! Då kommer även "Dagens out fit"
Vi hörs!
.Vill du stödja Plan Sverige och Världens Barn och samtidigt rösta fram Maria till Sveriges Lucia SMS:a Lucia[mellanslag]maria till 72970

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0