Kalendarium

Den här veckan bjuder på mycket musik till förmån för Världens Barn, så skrv nu upp i era almanackor vart ni ska ta vägen om ni vill komma och lyssna.
  1. Torsdag kl 15.00 Café Princess vid Lidingö Centrum
  2. Fredag kl 12.30 Rosendals Trädgård på Djurgården
  3. Lördag kl15.00 Kröningsceremoni på Skansen, Djurgården
Om det blir något på onsdag, blir det mer spontant och antagligen mer "gatumusiker-stilen". Jag har fått en irriterande förkyning på halsen och måste kruera mig. Torsdag blir en lång dag med både radio och "konsert" och jag gissar att jag kommer behöva gå upp vid fem-snåret!!!
Stöd Världens Barn och Plan och rösta fram Maria till Sveriges Lucia. SMS:a lucia(mellanslag)maria till 72970

Kommentarer
Postat av: Lina

Krya krya på dig Maria! Jag känner faktiskt också lite hals. Inte bra start! Maximera vitamin C intag och mycket vätska!

2011-11-29 @ 21:19:53
Postat av: Emilia

Du är bäst! Hade så gärna kommit och tittat.. Kramar!

2011-11-29 @ 23:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0