Julbelysning

Idag gott folk tänds julbelysningen i hela Stockholms stad. De pratade i tidningen om 671647 lampor. Det är rätt mycket. Jag undrar om alla de faktiskt behövs... Kan man inte göra som under lucia och tända levande ljus istället?
Idag är det sång på schemat. Luciasångerna ska läras in utantill och jag ska repa inför torsdag. :) Sen ska jag iväg på sånglektion och på massage/naprapatbehandling!
Jag ska också gå förbi Kungsholmens bibliotek och sätta upp lite reklam om vår insamling där. Om du inte har sett affischen gå dit och titta! :)
Vill du stödja Plan Sverige och samtidigt rösta fram Maria till Sveriges Lucia SMS:a Lucia[mellanslag]Maria till 72970.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0