Grådisigt med risk för dimma...

Ny dag, tya tag…

Gick upp vid 05.45 och åkte till jobbet 06.59! Efter en härlig dag i sällskap av små solstrålar ska jag nu åka hem och förbereda mig för en intervju. Radio Nord har hört av sig och vill prata med mig om Lucia och Plan Sverige. Roligt va?

Jag tycker det är toppen. Efter den lilla fadäsen igår, när jag kan ha ringt in till en radiokanal under direktsändning, tar jag nu nya tag och ringer lite mer. Det är nervöst - men trägen vinner och flit belönas.

Klockan halv sex ska jag infinna mig vid TGI Fridays vid Östermalms torg för att där möta en kompis. Vi ska gå på Dramaten ikväll och jag lyckades få tag i topplatser till ett väldigt bra pris. Hoppas vi hittar något bra ställe att äta på innan. Om du har några tips får du gärna lämna dem i kommentarrutan här nedanför. Eller så stöttar du mentalt genom att rösta lite :P

 

Vill du stödja Plan Sveriges arbete mot barnarbete i Egypten och samtidigt rösta fram Maria till Sveriges Lucia

SMS:a Lucia [mellanslag]Maria till 72970. SMS:et kostar 20kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0