"Göra något för mitt närsamhälle..."

... Ja det skrev jag i min ansökan till Sveriges Lucia, när jag i September skickade in den. Och idag har jag uppfyllt just det. Och nu är jag helt uppfylld av det!
.
Tack Catharina och er andra i Danderyds församling som fixade så att jag fick komma och sjunga på Kevinge Pensionärsboende och Afternoon Tea. Det gjorde mig gott att få så fina ord före och efter. För att inte tala om Bössan som ni fyllde på med rikligt med pengar. Det värmer att se sådan generositet.
.
Nu är jag återigen hemma i lägenheten för att ladda batterierna inför nästa äventyr. Imorgon är det både jobb och spelning, och innan jag gör det ska jag iväg på releasefest för Camilla Erikssons nyutkomna bok Retorikiska. Den kan ni läsa mer om här http://retorikiska.blogspot.com/ och här http://www.retorikiska.se/
.
Nu ska jag vila ögonen en stund, byta om och fundera över allt jag måsta ha med mig imorgon. (pepparkakor, iPod, Klistermärken, broschyrer, pepparkakor, affischer... mm) Och min röst förstås, och det goda humöret! Imorgon kommer jag även på begäran blogga om "dagen out fit". Vi ses!
,
Vill du stödja Plan Sverige Och Världens Barn och samtidigt rösta fram Maria till Sveriges Lucia SMSa Lucia(mellanslag)Maria till 72970

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0