Frukost

Jag är tillbaka i Stockholm och tillbaka i min lägenhet. Jag är "ledig" idag, eller jag har i alla fall sovmogoron  vilket innebär långfrukost. Och nu sitter jag och laddar mod inför alla samtal jag ska försöka ringa idag.

Igår pratade jag med Erica som jobbar på Plan Sverige men som för tillfället är mammaledig. Hon gav mig en massa bra tips och kul idéer. Det är nog det som är det bästa med det här, känslan av att allt är möjligt.

Och jag har försökt hitta inslagen från mogornens radioprogram på olika P4kanaler där tre av mina luciakompisar deltagit. :) Men jag är inte så bra på att leta upp grejer på internet. Borde kanske gå en kurs?

Mot tandborsten och telefonen, här ska ringas!


Vill du rösta på Maria till Sveriges Lucia 2011 och samtidigt stödja Världens Barn och Plan Sverige SMSa Lucia Maria till 72970. SMSet kostar 20kr.

Kommentarer
Postat av: tilda!

gogogo!!!

ringeingeingeling



2011-11-03 @ 10:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0