Bössor och byggställningar

Idag blir en rolig dag! Jag är på väg till Världens Barns kontor i Sundbyberg för att hämta några bössor. De ska jag använda i helgen och nästa vecka när jag ger mig ut på äventyr.
Jag har brain stormat under dagen och några olika idéer har tagit form. Dels ska jag snickra lite, jag ska öva på några sångtexter, jag ska göra en inspelning och jag ska skramla med en bössa. Jag börjar hemma hos pappa med snickeriet och jobbar mig vidare därifrån.
Jag hoppas jag lyckas väcka ert intresse!
I övrigt kan jag berätta att jag två gånger den här veckan känt hopplösheten välla över mig. Och ibland känns det som om det ena snurriga samtalet avlöser det andra. För att inte tala om alla telefonister som jag de senaste dagarna pratat otroligt mycket med. Tack för ert tålamod. Jag uppskattar all hjälp!
Så hjälp mig nu hjälpa andra!
Vill du stödja Plan Sverige och deras insamling i Världens Barn? Rösta fram Maria till Sveriges Lucia 2011 SMS:a Lucia [mellanslag] Maria till 72970

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0