Att göra och att inte göra

Att planera är A och O märker jag mer och mer. Om jag inte planerar kan det bli timmar av slö-surfande på datorn. Jag kollar det obligatoriska som mail, facebook och bloggen för att dra vidare mot Plan Sveriges hemsida, olika tidningar och slutligen hamnar jag långt från huvudspåret - upptäckte precis att jag satt och tittade på musikallåtar på you tube...
Därför har jag nu bestämt att jag inför varje dag ska göra en tidsplanering och en "att göra"-lista. När det är klart får jag göra vad jag vill.
Det kan tillexempel vara att handla snacks och tilltugg inför min och Angelicas lilla tillställning på lördag. Vi vet inte riktigt vad det är vi har bjudit in till, men inställningen är "spontant men trevligt". Det är alltid kul att träffa nya människor och eftersom vi på var sitt håll har bjudit kompisar så är det många som aldrig har träffats förut. Det blir kul!
Nu ska jag jobba! Vi hörs i morrn!!!

Vill du rösta på Maria och samtidigt stödja Plan Sverige och Världens Barn SMSa Lucia [mellanslag] Maria till 72970 SMSet kostar 20kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0