1 advent

Idag var jag och åt middag på Shvejts (http://www.shvejts.se/) OTROLIGT mysig restaurang på Tomtebogatan. Och där var även Marie Bergman som spelade gitarr och sjöng - jag blev helt uppfylld av texter som Drömsjäl, Varje människa och En fri röst. Otroligt häftigt!
.
Tidigare idag var det ju adventsfika och invigning av Danderyds Församlings nya församlingshus. Och där stod jag och sjöng några sånger. Det såg ut så här:
Stort Tack till Rickard Karlsson som ordnade så att jag fick komma och sjunga. Och tack till er som lyssnade!
Något som också är kul är att jag och min lägenhetspartner äntligen har hunnit prata med varandra. Vi har inte. setts på mer än en vecka, så det känns skönt att äntligen ha fått lite uppdateringar. Och lägenheten är julpyntad lagom till Advent. Julstjärna i fönstret och en annan på fönsterbrädan.
.
Stöd Plan Sverige och Världens Barn och rösta fram Maria till Sveriges Lucia. SMS:a Lucia(mellanslag)maria till 72970

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0