Tack!

Oj oj oj! Idag tar min Lucia-höst slut. Igår var det lucia och idag gör vi våra sista luciagigg tillsammans.
.
Jag har varit med om en fantastisk dag. En fantastiskt overklig dag med helt fantastiska människor.
.
Upp klockan 04.00 och ner i sängen klockan 22.00. Där emellan hann jag sjunga i direktsänd TV från Hovstallarna, vara med i Vinyl 107 samtidigt som Thomas DiLeva, sända live i Sveriges Radio, sjunga för hundratals människor på Stockholms Centralstation, Uppträda för hovet och Kungafamiljen i Slottskyrkan för att därefter glögg-mingla med desamma. Och allt detta hann vi med innan klockan slagit 11.00
.
Därefter blev det luciatåg i kungens stall, kortege med häst och vagn upp för Hamngatan och runt Sergelstorg med poliseskort, uppträdande i blåsoväder och Luciagalna Italienare som gjorde allt för att få en bild. Ännu mer kortege och sedan avslutningsmys med alla i lucia-gänget på kontoret.
.
Nu fladdrar minnesbilderna förbi en efter en och mitt huvud är helt rörigt. Så många intryck och så många känslor som vi upplevt dessa veckor. Alla timmar i bilarna och alla skratt.
.
Med hela den här hösten som en typ av motivering går Veckans "Tack!" till er:
.
Aida, Lina, Johanna, Matilda, Charlotte och Danielle.
.
Och ett speciellt Tack! Till Cathrine, Jacob, Stefan och Yvonne som startat upp det här projektet och som lät just mig och de andra vara en del av Lucia 2011. Det har varit en otrolig upplevelse som jag kommer att bära med mig alltid.
.
Det här har varit mitt sätt att göra något för någon. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0