On Air!!!

Idag är det torsdagen den 1december! DECEMBER!!!! Det betyder julkalender, julstämning, nedräkning och 13dagar kvar till lucia. Men för mig betyder det framför allt TVÅ DAGAR KVAR ATT SAMLA IN PENGAR TILL VÄRLDENS BARN!

Jag har firat dagen med att gå upp klockan fem, äta frukost och sjunga upp. I mörkret begav jag mig till Vinyl 107 och deras härliga programledare som inte bara lugnade min nervositet. De röstade också! :)
.
När jag pratat och sjungit och fotograferats, var det bara att sätta på sig jackan och bege sig ner till entrén där Cathrine stod och väntade. Vi åkte till centralen och nästa intervju - den här gången med Radio Stockholm. Vi skulle ha varit fyra kandidater plus Yvonne, men stackars Johanna var hemma och sjuk... :( Krya på dig!!!
.
Nu är jag hemma och ska försöka sova en timme för att sen bege mig ut på nästa äventyr. Ni som har eller inte har vägarna förbi är hjärtligt välkomna till Lidingö Cenmtrum och Café Princess där jag ska sjunga kl.15.00
.
Och så fort jag vet hur och var ska jag lägga upp länk och bild från dagens intervjuer! :)
.
Det är nu 2 dagar kvar! Stöd Världens Barn och rösta fram Maria till Sveriges Lucia. SMS:a lucia(mellanslag)maria tioll 72970

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0