Jobba järnet gånger tre

Aida skriver att hon är utan dator och alla är sjukt trötta och ingen orkar mer än det som är nödvändigast, dvs- äta, dricka vatten, sova och äta, och sova och så vidare... Ni fattar. Ni som har följt den här eller någon av de andras bloggar vet att vi har jobbat järnet i flera månader, järnet gånger två den senaste veckan och idag och imorgon är det nog järnet gånger 3 som gäller.
.
Så vad jag vill komma till är att jag tar på mig uppgiften att blogga lite mer, och lägga upp lite bilder.
.
Fotografen som också kör bil, håller reda på om det ska vara riktiga ljus eller elektriska och som fixar med det mesta som vi inte fixar.
Lina du får ursäkta att bilden är oskarp, jag ville framhäva födelsedagstårtan till Matilda dekorerat med ett fint M som Stefan lyckades trolla fram bara sådär! (Kakan bakade jag :P )

Och här en bild som verkligen visar hur det gick till under lördagens lunch hemma hos Stefan. Alla fotar som dårar, Stefan serverar mat och vi luciatjejer tar för oss. Och Johanna hade lyckats extra bra med sitt långa, vackra  hår!


en Lucia utanför Coca Colas fabrik i Jordbro 05:45. Borde hon byta bana till modell?

Här kommer jag på den lysande idén med ett fotomontage framför skylten med reklam för Coca Cola light. Som i det här fallet inte hade något med aspartam att göra... :)

Imorgon går jag upp vid halv fem för att hinna till Hovstallarna till halv sex. Ni behöver bara slå på TV'n klockan 06:40. På SVT och Gomorron Sverige kommer vi att vara med, direktsänt från Hovstallarna. Det blir både sång och intervju!!! Efter det kan ni slå på radion, Vinyl 107,1 lite efter sju sjunger vi för dem. Och sedan kan den pigge ta sig till Centralstationen för att lyssna på oss live. Detta sker 08:00, och sen även på Skansen 18:00
Däremellan ska vi sjunga för Hans Majestät Konungen med hov, Officerarna på Karlbergs Slott och många fler! Det blir en kul dag imorgon. Nu säger jag tack och God Natt!!

Kommentarer
Postat av: Ann(Dannielles mamma)

Tack Maria för uppdateringen. Nu vet vi var vi ska vara i morgonbitti. TV 6.40, radio efter kl 7 och sedan live på Centralstationen;) Vi är så imponerade utav er alla 7 tjejer som bara orkar köra x3 som du skriver;)Kramar till er alla från Ingarö

2011-12-12 @ 22:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0