Annadagen!

Det var tydligen min namnsdag idag. Bara mamma som kom ihåg att jag faktiskt heter Anna, och att det var min dag idag...
.
Men idag har varit en dag med starka upplevelser och fina möten och jag skulle vilja säga att den här dagen är deras:
Det var de som fick en stunds ljus och sång och det var de som fick vår energi.
.
Mitt i allt det djupa arbetet har skratten inte legat långt borta. Inte en bilresa gick utan flera långa skrattsalvor och det visar ju hur nära vi kommer varandra. Nu när all spänning har släppt vågar vi lära känna varandra närmare och vi vågar släppa loss!
.
Imorgon ska jag släppa loss ordentligt och vila. Vila kroppen, vila tanken och vila rösten. Jag ska försöka få i mig lite dagsljus och lite friskluft och hoppas att det inte är för kallt för att ta en joggingtur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0