Tack för ert stöd! Nedräkningen fortsätter...

Idag hade jag lunchkonsert i svenska kyrkan i Norrtälje och vilken toppenmysig konsert det blev. Vi var cirka 100-120 personer på plats och det var tända ljus, vacker musik, pepparkakor och allmänn julstämning. Och vilket stöd jag fick!
Stort Tack till alla er som kom och lyssnade idag! Tack för ert stöd, alla röster och för era bidrag till Världens Barn och Erikshjälpens intensiv skola i Mali.
Imorgon blir det julmys på KMH med pepparkakor och trevligheter :)

Här sjöng jag idag:



Såna här smaskiga saker bjuder jag på

Glöm inte bort att rösta, nedräkningen fortsätter ju... Bara 72,5h kvar nu innan röstningen är avgjord!!!!!
SMSa lucia charlotte till nr 72 970, så lägger du en röst på mig och samtidigt ger du ett bidrag till Världens Barn och glöm inte, man kan rösta Hur MÅNGA gånger som helst!

Kommentarer
Postat av: Mia Pennström

Tack för en toppenkonsert!!

2011-11-30 @ 22:20:39
Postat av: Charlotte Johansson

Jättekul att du kom :)

2011-11-30 @ 22:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0