Lyssna på julmusik med mig och Sveriges Lucia 2011 och ge barnen i Mali den bästa julklappen!





Glöm inte att lyssna på lite olika versioner utav låten Sankta Lucia, ovan med mig och Rickard på ICA-flygfyren då i lite jazzig tappning och följ länken nedan för att lyssna på oss alla sju i Sveriges lucia, då är det dock en lite mer traditionell version! Via den länken kan du även lyssna på fler låtar av mig och Rickard (han i klippen), alltså Johanssonsprojektet.

www.myspace.com/johanssonsprojektet

Glöm inte rösta. SMSa lucia charlotte till nr 72 970 så stödjer du mig och Världens Barns och Erikshjälpens intensiv skola i Mali. Så ge dessa barn den bästa julklappen de kan få, en bättre och ljusare framtid! Allt du behöver göra är att skicka ett SMS. Kolla gärna in youtube klippet.




ALLT GOTT!

Kommentarer
Postat av: Cecilia Johansson

Va fint ni och du låter och vilken bra film om Speed schools

2011-11-29 @ 00:25:58
Postat av: Charlotte Johansson

Tack :) Jättekul att höra!

2011-11-30 @ 22:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0