Idag har det varit dans och uppvisning! Imorrn är det konsert i Svenska kyrkan i Norrtälje, KOM!

Hej alla där ute :)
Idag har varit en mycket trevlig dag med både bra lektioner på KMH (kung. musikhögskolan i Sthlm) samt två underbara balett lektioner på Kulturama, som avslutades med ett litet uppträdande. Är mycket stolt över mina arabesque, mina ronder och piruetter :)
Men imorrn kära vänner så kommer jag göra något helt annat. Jag kommer nämligen vara med och sjunga på en lunchkonsert i svenska kyrkan i Norrtälje kl 1200. Så om du är i Norrtälje, kom och njut av fin julmusik och få även lite goda pepparkakor!
Efter det bär det av till min fina musikalklass på MDH (mälardalens högskola) för julkörrep och en massa annat kul!

Ja, om ni har tid så kom alltså imorgon och lyssna på julmusik och ät pepparkakor i Svenska kyrkan i Norrtälje kl 1200.

Läs gärna vad min förra skola Sjövik har skrivit om mig och min vän och Lucia kandidats kollega Lina via denna länk:

http://www.sjovik.eu/index.php?option=com_content&task=view&id=275&Itemid=96

Glöm inte att rösta bara 96h kvar nu.... Spännande! Hur gör du? Läs på lappen på kortet nedan :)


Kommentarer
Postat av: Cecilia Johansson

Jag kommer imorrn!

2011-11-29 @ 00:25:24
Postat av: Eva Norén

Va fint dom skriver på Sjövik om er alla

2011-11-30 @ 22:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0