Dagen är Kommen... 14h till röstningen är avslutad...!

Dagen är kommen, dagen då röstningen avslutas!
Så idag är det sista chansen att hjälpa mig samla in pengar till Världens Barn och rösta på mig till Sveriges Lucia!
Så sista insatsstyrkan kommer idag. Idag blir det två artiklar i tidningar: i Avesta tidning och i rikstidningen Världen idag. Sen blir det genrep på Skansen. Så avslutas kvällen med Coop Forum i Norrtälje, för sista röst och pengavärvningen!
Sedan måste jag ju berätta att jag fått mitt lucka 2 paket i min adventskalender och det var en röst på mig :) Hihi, så fiffigt! Vill du också ge mig din egna lucka två, så skicka ett SMS med texten lucia charlotte till nr 72 970, så ger du en julklapp till både mig och Världens Barn. Jag får en röst och Världens Barn får den bästa julklappen, en ljusare framtid!

Vill du också ge mig en röst precis som lucka 2 i min julkalender?

SMSa lucia charlotte till nr 72 970

Lyssna gärna på lite Lucia sång:

 



Du kan även gå in på: http://www.erikshjalpen.se/nyheter/roesta-paa-erikshjaelpens-lucia och läsa vad Eriks hjälpen skrivit om mig :)
Glöm inte att rösta nu och sprid ordet in i det sista :)
Stort Tack och trevlig 2a december!

Kommentarer
Postat av: lars

heeeejjjaaa

2011-12-02 @ 23:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0