2h och 15min kvar.... Nu är det NÄRA!

Nu är det nära, bara 2h och 15min kvar! Spännande, spännande och en massa pirr i magen :)
Om bara 2h och 15min är det avgjort vem som blir Sveriges Lucia 2011. Sista kampanjen är nu gjord. Jag har precis kommit hem från Coop Forum i Norrtälje efter kampanjande här i Norrtälje, där jag fick möta många fina människor och fick samla in mycket pengar till Världens Barn! Tack för allt er stöd :) Jag fick även med mig en mycket god Alladin Mörk Choklad ask hem som jag just nu smaskar på. Tackar så mycket Norrtälje Coop för choklad och att jag fick stå hos er och värva röster :)
Glöm alltså inte att rösta, bara 2h och 15min kvar... Så hjälp mig in i det sista att värva pengar till Världens Barn. SMSa lucia charlotte till nr 72 970, så lägger du en röst på mig, samtidigt som du ger ett bidrag och den bästa julklappen till Världens Barn, en ljusare framtid! Så rösta på och glöm inte att du kan rösta hur MÅNGA gånger som helst :)

Idag hade vi även genrepat på Skansen och tillsammans med den fina kören från Kulturama som är med imorrn på Kröningen. Så glöm nu inte att ni får komma dit imorrn och titta och se vem som blir årets Lucia. Den börjar kl 1500 på Skansen spå kom kom!

Här är vi på scenen och övar hur vi ska stå imorrn

Lina och Dannielle ville också ta kort på scenen på Bollnästorget

Woops på sniskan... Men här går vi in Backstage vid Soliden scenen på Skansen, spännande!

På Coop i Norrtälje med Aladdin choklad, pepparkakor och insamling av pengar till Världen Barn

Lite julstämning och min chokladask från Coop :)

Nu ska jag fortsätta värva in i det sista, men även göra iordning min älskade Rickard adventskalender och titta på avsnitt 2 av årets julkalender på SVT. http://svtplay.se/t/169547/julkalendern__tjuvarnas_jul

Haha, även denna på sniskan, men den här adventskalendern ska jag fylla med klappar ikväll :)

Glöm nu inte att rösta alla där ute :)
SMSa lucia charlotte och skicka det till nr 72 970

Stort Tack för allt Stöd, all spridning, alla röster och era bidrag till Världens Barn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0