26h och 15min kvar, sen vet vi!

Nu är det spääääännande!! Jag börjar bli riktigt pirrig och nervös inför morgondagens besked!! För imorrn kl 2400 så vet vi vem som blev årets lucia... Så jag vädjar, önskar och uppmuntrar härmed alla till att rösta! Då du gör det så hjälper du ju inte bara mig utan du ger ju även den bästa julklappen du kan ge Världens Barn: ett hopp, en ljusare framtid!
SMSa lucia charlotte till nr 72 970 för att rösta! Så rösta på du och glöm inte att man kan rösta hur MÅNGA gånger som helst!
Vill även säga ett stort tack till alla er som röstat, röstar, hjälpt till, till er intervjuat mig, kommenterat i bloggen, likeat på facebook, tipsat om mina kampanjer, läst bloggen, artiklarna, lyssnat på radioprogramen och till alla som spridit ordet och värvat röster! Ni är alla GULD värda!


Lyssna gärna på intervjun som vi gjorde i Radio Stockholm idag

Allt Gott och fortsatt trevlig 1a december :)

PS. Extra tack till alla er som kom och stöttade mig idag på Coop Forum i Vällingby och även extra Tack till Coop forum i Vällingbys sponsring av pepparkakor :)




Kommentarer
Postat av: Moa

Du är värd att bli Lucia Charlotte du har mina röster

2011-12-01 @ 23:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0