1 December, idag har jag fått julstämning på riktigt!

Imorse vaknade jag kl 520. Trött och trevande tittade jag upp från mitt täcke och ut i mitt mörka rum, men så såg jag något som glimmade, jag såg ett paket med siffran 1 på... Helt plötsligt var jag inte så trött längre! Jag smög mig upp tände min julstjärna och gick fram till paketet och öppnande det! I fanns en fin liten nyckelring och ett julmeddelande från min käraste Rickard! Kan december få en bättre start? Jag tror inte det...
800 möter jag upp kandidaterna Maria och Dannielle samt lucia projektledarna Yvonne och Cathrine på Stockholms centralstation för intervju i Radio Stockholm. En mycket Rolig och spännande upplevelse! Följ länken nedan för att lyssna.
http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=739
Här står vi på centralstation färdig intervjuade
900 bär det av till KMH. Men på vägen dit hann jag med ett stopp för att köpa varm choklad. Tillsammans med denna goda varma dryck satte jag igång SVT-play och årets första avsnitttet av: julkaldern.http://svtplay.se/t/169547/tjuvarnas_jul
1000, jag har fått riktigt skön 1a december julstämning!
1030 Men vad hände då?
Jo, Avesta tidning ringer och vill göra en intervju som dom vill publicera imorgon den sista röstningsdagen :)
1100 Jo, då ringer tidningen Riktidningen Världen idag och vill också göra en intervju och publicera imorgon!
Den här dagen har helt enkelt varit perfekt så här långt...
Nu bär det av till Coop Forum i Vällingby för insamling av pengar till Världens Barn, pepparkaksutdelning och röstvärving!
Hoppas din 1a december har varit lika bra som min :)

PS. Glöm inte att rösta! Bara 35h kvar.... SMSa lucia charlotte till nr 72 970

Kommentarer
Postat av: Mia Pennström

Vilken dag du haft Charlotte :)

2011-12-01 @ 23:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0